Co oferuje apartament biznesowy?

Home  /  Miejsca  /  Co oferuje apartament biznesowy?

Co oferuje apartament biznesowy?

by Karolina Malicka Czerwiec 12, 2020 Tag
Apartament biznesowy

Pracodawcy, którzy skupiają się na prowadzeniu lokalnej działalności, nie muszą zajmować się kwestią delegacji pracowników, bo nie ma potrzeby wysyłania kogokolwiek do odległych miejscowości. Zdecydowanie inaczej wygląda to w sytuacji, gdy firma posiada wiele oddziałów rozproszonych po całym kraju albo też jedną lokalizację, ale usługi wykonuje nie tylko na terenie województwa, ale też dużo dalej. W takiej sytuacji pracownik zobowiązany jest do wykonywania obowiązków zawodowych poza miejscem zamieszkania – niestety często nie jest w stanie tego samego dnia wrócić do domu. Pracodawca może wcześniej zarezerwować dla niego nocleg, co zresztą jest opcją najczęstszą. Niekiedy zdarza się też, że pracownik otrzymuje środki na wynajem pokoju, albo apartament biznesowy opłaca z własnej kieszeni, a zwrot kosztów otrzymuje po powrocie z delegacji.

Hotel na delegację

To, w jakiego rodzaju obiekcie noclegowym zatrzyma się pracownik, niejednokrotnie uzależnione jest od rodzaju wykonywanej pracy. Przykładowo robotnicy budowlani, którzy podróżują całą gromadą, najczęściej lądują w hotelu pracowniczym. Natomiast biznesmeni, którzy kontrolują pracę oddziałów firmy, organizują spotkania integracyjne, rozmowy kwalifikacyjne, czy też prezentują najnowsze osiągnięcia firmy i plany na kolejne miesiące, zwykle wybierają apartament biznesowy.

Apartament biznesowy – co to takiego?

Apartamenty biznesowe to lokale, które zostały przygotowane z myślą o klientach biznesowych, przebywających w podróży służbowej. Apartamenty biznesowe mogą stanowić część obiektu, który oferuje również zwykłe pokoje dla turystów. Taki obiekt, czyli hotel biznesowy, dokłada wszelkich starań, by zaspokoić potrzeby zarówno tych, którzy w hotelu bawią się i odpoczywają, jak i tych, którzy chcą w apartamentach pracować.

Apartament biznesowy przypomina mieszkanie – składa się z kilku pomieszczeń, w tym salonu, sypialni i łazienki. To sprawia, że gość hotelowy może przechowywać pościel i prywatne rzeczy w zamkniętej sypialni, a salon wykorzystać do celów zawodowych. W apartamencie może zatem przeprowadzić rekrutację pracowników czy kilkuosobowe spotkanie biznesowe.

W apartamentach biznesowych powinno znajdować się biurko lub przynajmniej stół, na którym będzie można postawić komputer i rozłożyć dokumenty. Wygodny fotel biurowy lub krzesło również są niezbędnym elementem wyposażenia takiego lokalu. Obowiązkowy jest także bezpłatny dostęp do Internetu.

Zalety korzystania a apartamentów biznesowych

Niewątpliwą zaletą noclegów w apartamentach biznesowych jest to, że są to miejsca ciche, zapewniające intymną atmosferę i warunki odpowiednie do pracy i wypoczynku. Goście hotelowi mogą pracować do późnych godzin nocnych bez obaw, że będą przeszkadzać innym osobom. W każdej chwili mogą też przygotować sobie przekąskę czy kawę, ponieważ mają do dyspozycji zamykaną kuchnię lub przynajmniej aneks kuchenny. Mogą też poprosić obsługę o wykonanie kserokopii dokumentów, wysłanie faksu czy zamówienie taksówki. Personel przyzwyczajony jest do świadczenia usług biznesowych dla swoich klientów.

Możliwość komentowania Co oferuje apartament biznesowy? została wyłączona
Comments are closed.