Hotel Warszawa

Home  /  Noclegi  /  Hotel Warszawa

Hotel Warszawa

by Karolina Malicka Grudzień 21, 2018 Tag
Hotel Warszawa

Hotel Warszawa – co zrobić, by klient ponownie go odwiedził?

Nie ulega wątpliwości, że najważniejszą osobą w hotelu jest gość. Gość, który oczekuje komfortowych warunków i indywidualnego traktowania. Tylko jak sprawić, by czuł się wyjątkowo, skoro w hotelu w tym samym czasie przebywa kilkunastu, kilkudziesięciu, a może nawet kilkuset gości? Okazuje się, że hotel Warszawa może zrobić wiele, by gość poczuł się komfortowo i miał ochotę ponownie zarezerwować nocleg.

Jak pozyskać stałych gości hotelowych?

Miłe powitanie i wyróżnienie gościa już na wstępie

Hotel Warszawa centrumNie od dziś wiadomo, że w wielu sytuacjach liczy się pierwsze wrażenie. To prawda, że czasem może być mylne, niemniej zwykle w ciągu kilku pierwszych minut kształtujemy opinię na temat jakiegoś miejsca, wydarzenia czy osoby. Podobne jest z hotelem.

Gość musi czuć się dobrze w hotelu już podczas dokonywania formalności związanych z meldunkiem. Cały proces powinien przebiegać sprawnie i w miłej atmosferze. Ogromną rolę odgrywa tutaj obsługa hotelu, która kulturalnie i rzeczowo odpowiada na wszystkie pytania nowo przybyłych gości.

Niewielkie, choć bardzo miłe niespodzianki

Gość hotelowy nie wymaga tego, że w danym miejscu będzie rozpieszczany przez personel, jednak z pewnością mile zaskoczą go drobne podarunki, pozostawione w wynajmowanym pokoju. Gość poczuje się doceniany, zapamięta miłe gesty i z pewnością chętniej wróci do takiego miejsca. Miłymi niespodziankami mogą być m.in. lampka albo butelka dobrego wina, pyszna kawa, słodki deser – coś, co pomoże się zrelaksować.

Obsługa hotelowa na wysokim poziomie

Dobry hotel Warszawa (zobacz Residence St. Andrew’s Palace) zatrudnia personel, który w każdej chwili jest gotów służyć pomocą. Kompetentni, dyskretni i uprzejmi pracownicy hotelu są w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Wysoki poziom obsługi hotelu w połączeniu z wysokim standardem pokoi/apartamentów z pewnością jest tym, co może zachęcić gości hotelowych do ponownych odwiedzin.

Hotel Warszawa – programy lojalnościowe dla stałych gości

Gość może zdecydować się na kolejny nocleg w tym samym hotelu także dlatego, iż w takiej sytuacji może liczyć na objęcie programem lojalnościowym. Zasady takich programów są różne, niemniej zwykle klient spotyka się z wyjątkowym traktowaniem, upustami, podarunkami. Może np. otrzymać zniżkę na usługi SPA, jeśli takowe działają w hotelu. Może także liczyć na wydłużenie doby hotelowej, drinki czy posiłki w hotelowej restauracji i wiele innych.

Hotele chcą docenić gości, którzy regularnie korzystają z ich usług. Oczywiście im więcej pobytów w danym hotelu znajduje się na koncie klienta, tym na większą ilość przywilejów może on liczyć.

Możliwość komentowania Hotel Warszawa została wyłączona
Comments are closed.